Facebook Ads
Facebook, ze względu na swoją popularność jaką zdobył jako portal społecznościowy, oferuje obecnie ciekawe możliwości w kontekście reklam oraz rozbudowywania marki. Facebook Ads to fantastyczna opcja, jednak jeszcze ciekawszą jest sprzedaż z katalogu produktów, inaczej określana jako kampanie katalogowe.
Dlaczego kampania katalogowa wybierana jest najczęściej na Facebooku w przypadku mniejszych, jak i większych firm? Przede wszystkim dlatego, że cieszy się największą efektywnością. Dodatkowym atutem właśnie tej opcji jest fakt, że reklama katalogowa jest dynamiczna, można ją łatwo zmieniać, a to sprzyja dopasowywaniu do potencjalnych klientów oraz możliwości dodatkowego personalizowania katalogu produktów.
Co to jest Facebook Ads?
Facebook to portal społeczności owy, na którym praktycznie każdy z nas ma swoje konto oraz grono znajomych. Jednak czym jest Facebook Ads? Są to treści sponsorowane, które wyświetlane są na tej, znanej na całym świecie, platformie. Bardzo często reklamy możemy zauważyć wprost jako promocję, ale także w postaci informacji o interakcji pozostałych użytkowników. Mogą to być komentarze, mogą to być polubienia – nie ma znaczenia.
Jak rozpocząć kampanię na Facebooku?
Aby rozpocząć prowadzenie kampanii na Facebooku, wystarczy zaznajomić się z narzędziem, jakim jest Manager Reklam. Jest to specjalistyczne narzędzie przygotowane przez osoby znające się na rzeczy i umożliwia ono profilowanie odbiorców, tworzenie wielu różnych rodzajów reklamy, a także zarządzanie budżetem. Reklamy, które stworzymy dzięki Facebook Ads Manager, mogą być wyświetlane na wszystkich platformach należących do niego, a więc na Instagramie, Messengerze oraz na samym Facebooku. W menadżerze reklam sprecyzujesz wszystkie szczegóły i treść reklamy do potrzeb odbiorców.
Co wyróżnia mnie na rynku?
Działam na danych
Wszystkie podejmowane decyzje są poparte analizą danych, co powoduje wysoką skuteczność optymalizacji.
Szybkość działania
Gwarantuję błyskawiczną komunikację i reakcję na Twoje potrzeby w Twoim projekcie.
Indywidualne podejście
Każdy biznes wymaga kreatywności i nieszablonowych rozwiązań - to masz w pakiecie.
Kampanie Facebook Ads
Zacznij od darmowej wyceny. W prostym formularzu uzupełnij kilka pól, napisz kim jesteś, podaj adres swojej strony i daj nam znać, czego oczekujesz od kampanii Facebook i od nas.
Facebook Ads korzysta z wysoce skutecznego systemu targetowania, który rozpoznaje i trafnie znajduje odpowiednich odbiorców. Przy tak dużej liczbie użytkowników, można prawie zagwarantować, że twój docelowy tam właśnie jest; czeka na ciebie, na twoją reklamę. Skuteczne kampanie reklamowe sprawiają, że możesz dotrzeć do każdego. Z pewnością znajdziesz klienta, który chce i potrzebuje Twojego produktu.
Targetowanie reklam w Facebook Ads jest bardzo precyzyjne, ponieważ możemy korzystać zarówno z kierowania reklam po zainteresowaniach, zachowaniach czy stanowiskach zawodowych, jak również tworzyć grupy niestandardowe, czy też listy remarketingowe osób, które wykonały wartościowe interakcje. Na bazie grup niestandardowych możemy tworzyć tzw. grupy Lookalike, czyli grupy podobne do użytkowników z utworzonej wcześniej listy (np. Lookalike z osób, które dokonały zakupu naszego produktu w ciągu 3 dni).
Formaty reklam na Facebooku
Obraz – reklama statyczna dostępna w 3 rozmiarach (16:9, 9:16, 1:1). Dzisiaj reklama nie ma ograniczeń tekstu, tak jak było jeszcze do niedawna. Pamiętaj, że CTA (call to action) w reklamach Facebook Ads znajduje się całkowicie poza grafiką.
Karuzela – reklamy karuzelowe pozwalają zaprezentować w jednej reklamie nawet dziesięć obrazów lub filmów – każdy z oddzielnym linkiem. Świetne rozwiązanie w przypadku gdy chcesz zaprezentować szerszą ofertę np. w sklepie internetowym.
Wideo – format reklamy, który jest jedną z najskuteczniejszych, gdy Twoim celem jest rozpoznawalność marki. Reklama dostępna w rozmiarze 16:9, 9:16, 1:1 i również 360°.
Materiał błyskawiczny – to pełnoekranowe środowisko, które otwiera się, gdy ktoś dotknie Twojej reklamy na urządzeniu mobilnym (przy formacie typu Kolekcja, już z góry stosowane jest użycie materiału błyskawicznego).
Kolekcja – format kolekcji pozwala wyróżnić wiele produktów i otwiera się jako materiał błyskawiczny, kiedy ktoś wejdzie z nim w interakcję. Klienci mogą odkrywać, przeglądać i kupować produkty na telefonie w graficznym i atrakcyjnym środowisku.
Formularz kontaktowy
Opisz swój problem, to w czym potrzebujesz pomocy.