Analityka Internetowa
Potrzebujesz narzędzi analitycznych? Nie wiesz, czy ruch na Twojej stronie zlicza się poprawnie? Masz zaburzony współczynnik odrzuceń lub inne statystyki na koncie Google Analytics? Chcesz dodać kod śledzenia na stronę? Skontaktuj się z nami, wszystko zrobimy za Ciebie! Analityka internetowa nigdy nie była prostsza!
Dlaczego analityka strony internetowej jest tak ważna?
Nie ulega wątpliwości, że warto wdrożyć analitykę stron internetowych do swojej codzienności, jako biznesmena. Dzięki niej można podejmować znacznie lepsze decyzje w praktycznie każdej dziedzinie – od marketingu, sprzedaży, po cele biznesowe. Analityka sprawi, że zmiany i nowe decyzje będą podejmowane na podstawie prawdziwych danych i ich interpretacji, a nie na domysłach i intuicji.
Analityka internetowa pozwala poznać klienta. Odpowiednie narzędzia umożliwiają na obserwowanie obyczajów potencjalnych klientów, co jest bazą do zbudowania sprecyzowanej grupy docelowej. Dzięki temu Twoje reklamy będą docierać do osób, które naprawdę się nimi zainteresują.
Analityka internetowa to klucz do poznania, czy strona działa poprawnie i czy spełnia swoje zadania. Dodatkowo, umożliwia poznanie preferencji klientów. Dzięki analityce można bez większych przeszkód poznać nowe trendy zakupowe. Ostatnim argumentem za wprowadzeniem analityki internetowej jest możliwość optymalizacji ścieżki zakupowej klientów.
Co wyróżnia mnie na rynku?
Działam na danych
Wszystkie podejmowane decyzje są poparte analizą danych, co powoduje wysoką skuteczność optymalizacji.
Szybkość działania
Gwarantuję błyskawiczną komunikację i reakcję na Twoje potrzeby w Twoim projekcie.
Indywidualne podejście
Każdy biznes wymaga kreatywności i nieszablonowych rozwiązań - to masz w pakiecie.
Jak przebiega proces wdrożenia GA?
Skonfigurowane narzędzie Google Analytics do analityki internetowej dostosowane do Twoich potrzeb i celów
Tworzymy raporty, które porządkują widoczność istotnych wskaźników do monitorowania i oceny efektywności ruchu na stronie
Utworzenie celów dedykowanych dla Twojej strony mierzone ilościowo
Konfiguracja modułu e-commerce w celu mierzenia ilości i wartości transakcji w sklepie internetowym
Szkolenie dla osób, które będą wyznaczone w Twojej firmie do analizy wyników w Google Analytics
Podsumowanie wdrożonych zmian na koncie analitycznym
Formularz kontaktowy
Opisz swój problem, to w czym potrzebujesz pomocy.