

Audyt Marketingowy
Audyt konta reklamowego to nic innego, jak proces weryfikacji przeprowadzany dzięki specjalnym narzędziom. Audyt konta reklamowego na określenie, czy konkretna kapania reklamowa przynosi efekty, a jeśli nie, to dlaczego ich nie przynosi. Dzięki wykorzystaniu takiego audytu reklamowego możesz śmiało dowiedzieć się, dlaczego Twoja reklama nie jest skuteczna i co zrobić, aby ją efektywnie poprawić i cieszyć się znacznie lepszymi wynikami. Audyt kontra reklamowe przynosi realne korzyści, docierając nawet do grup niestandardowych odbiorców!
Co otrzymasz w audycie konta Google Ads?
Sieć wyszukiwania Google
Sieć reklamowa Google
Weryfikacja wyniku jakości słów kluczowych
Podział słów kluczowych w kampaniach sieci wyszukiwania Google
Struktura treści reklam
Weryfikacja rozszerzeń na koncie
Harmonogram i dostosowanie stawek
Dostosowanie do zachowań użytkowników
Ocena jakości ruchu
Analiza aukcji i udział w wyświetleniach
Wykluczenia słów kluczowych
Ocena wykorzystania potencjału kampanii DSA i RLSA
Struktura grup odbiorców
Niestandardowe listy odbiorców
Podział kampanii ze względu na grupy docelowe i zachowania użytkowników
Miejsca docelowe i ich wykluczenia
Jakość reklam i ich skuteczność
Rekomendacje do tworzenia skutecznych reklam graficznych
Jakość grup docelowych
Rekomendacje optymalizacji kosztów CPC, CPM
Listy remarketingowe Google Ads i Google Analytics
Co wyróżnia mnie na rynku?
Działam na danych
Wszystkie podejmowane decyzje są poparte analizą danych, co powoduje wysoką skuteczność optymalizacji.
Szybkość działania
Gwarantuję błyskawiczną komunikację i reakcję na Twoje potrzeby w Twoim projekcie.
Indywidualne podejście
Każdy biznes wymaga kreatywności i nieszablonowych rozwiązań - to masz w pakiecie.
Zakupy Google
Ustawienia konta Google
Skuteczność kampanii i rekomendacje
Struktura kampanii podziału produktów
Rekomendacje dotyczące strategii ustalania stawek
Optymalizacja pliku produktowe
Wykorzystanie reguł na koncie Google Merchant Center
Opinie konsumenckie i oceny produktów
Rekomendacje do zwiększenia sprzedaży na podstawie oferty produktów
Przegląd struktury konta
Skuteczność kampanii i rekomendacje
Weryfikacja poprawności śledzenia ruchu na stronie
Niewykorzystany potencjał narzędzi
Rekomendacje rozbudowy typów kampanii
Częstotliwość optymalizacji na koncie
Ogólna ocena jakości konta Google Ads
Co jest potrzebne do przeprowadzenia audytu?
Podczas audytu analizie podlegają takie elementy, jak:
- Google Analytics – analityka strony internetowej ma ogromne znaczenie, nic więc dziwnego, że audyt o nią zahacza. Sprawdza, czy wszystkie ustawienia są poprawne oraz czy dane, które są pozyskiwane aby na pewno zgadzają się z rzeczywistością.
- Ustawienia konta – konieczna jest pewność, czy wszystkie ustawienia są prawidłowe. Priorytetem jest połączenie konta firmowego z Google Analytics oraz Google Merchant Center.
- Konfiguracja konwersji – kampania reklamowa powinna być prowadzona na bazie pozyskanych danych. Konwersja to inaczej pomiar zachowań, a więc sprawdza się to, co kluczowe w przypadku stron internetowych – kto był, kto wyszedł ze strony, kto kupił, co kogo zainteresowało.
Audytowi podlegają również ustawienia kampanii, struktura konta oraz kampanii, słowa kluczowe i dopasowania, a także kierowani kampanii poprzez Display i Remarketing.
Formularz kontaktowy
Opisz swój problem, to w czym potrzebujesz pomocy.