Szukasz eksperta?

  • Pon - Pt: 9:00 - 16:00

Audyt Marketingowy

Audyt konta reklamowego to nic innego, jak proces weryfikacji przeprowadzany dzięki specjalnym narzędziom. Audyt konta reklamowego na określenie, czy konkretna kapania reklamowa przynosi efekty, a jeśli nie, to dlaczego ich nie przynosi. Dzięki wykorzystaniu takiego audytu reklamowego możesz śmiało dowiedzieć się, dlaczego Twoja reklama nie jest skuteczna i co zrobić, aby ją efektywnie poprawić i cieszyć się znacznie lepszymi wynikami. Audyt kontra reklamowe przynosi realne korzyści, docierając nawet do grup niestandardowych odbiorców!

Co otrzymasz w audycie konta Google Ads?

 

Sieć wyszukiwania Google
Sieć reklamowa Google

  Weryfikacja wyniku jakości słów kluczowych

  Podział słów kluczowych w kampaniach sieci wyszukiwania Google

  Struktura treści reklam

  Weryfikacja rozszerzeń na koncie

  Harmonogram i dostosowanie stawek

  Dostosowanie do zachowań użytkowników

  Ocena jakości ruchu

  Analiza aukcji i udział w wyświetleniach

  Wykluczenia słów kluczowych

  Ocena wykorzystania potencjału kampanii DSA i RLSA

  Struktura grup odbiorców

  Niestandardowe listy odbiorców

  Podział kampanii ze względu na grupy docelowe i zachowania użytkowników

  Miejsca docelowe i ich wykluczenia

  Jakość reklam i ich skuteczność

  Rekomendacje do tworzenia skutecznych reklam graficznych

  Jakość grup docelowych

  Rekomendacje optymalizacji kosztów CPC, CPM

  Listy remarketingowe Google Ads i Google Analytics

Co wyróżnia mnie na rynku?

Działam na danych

Wszystkie podejmowane decyzje są poparte analizą danych, co powoduje wysoką skuteczność optymalizacji.

Szybkość działania

Gwarantuję błyskawiczną komunikację i reakcję na Twoje potrzeby w Twoim projekcie.

Indywidualne podejście

Każdy biznes wymaga kreatywności i nieszablonowych rozwiązań - to masz w pakiecie.

Chcesz zwiększyć sprzedaż online?

Zakupy Google
Ustawienia konta Google

  Skuteczność kampanii i rekomendacje

  Struktura kampanii podziału produktów

  Rekomendacje dotyczące strategii ustalania stawek

  Optymalizacja pliku produktowe

  Wykorzystanie reguł na koncie Google Merchant Center

  Opinie konsumenckie i oceny produktów

  Rekomendacje do zwiększenia sprzedaży na podstawie oferty produktów

  Przegląd struktury konta

  Skuteczność kampanii i rekomendacje

  Weryfikacja poprawności śledzenia ruchu na stronie

  Niewykorzystany potencjał narzędzi

  Rekomendacje rozbudowy typów kampanii

  Częstotliwość optymalizacji na koncie

  Ogólna ocena jakości konta Google Ads

Co jest potrzebne do przeprowadzenia audytu?

Podczas audytu analizie podlegają takie elementy, jak:

  • Google Analytics – analityka strony internetowej ma ogromne znaczenie, nic więc dziwnego, że audyt o nią zahacza. Sprawdza, czy wszystkie ustawienia są poprawne oraz czy dane, które są pozyskiwane aby na pewno zgadzają się z rzeczywistością.
  • Ustawienia konta – konieczna jest pewność, czy wszystkie ustawienia są prawidłowe. Priorytetem jest połączenie konta firmowego z Google Analytics oraz Google Merchant Center.
  • Konfiguracja konwersji – kampania reklamowa powinna być prowadzona na bazie pozyskanych danych. Konwersja to inaczej pomiar zachowań, a więc sprawdza się to, co kluczowe w przypadku stron internetowych – kto był, kto wyszedł ze strony, kto kupił, co kogo zainteresowało.

Audytowi podlegają również ustawienia kampanii, struktura konta oraz kampanii, słowa kluczowe i dopasowania, a także kierowani kampanii poprzez Display i Remarketing.

Formularz kontaktowy

Opisz swój problem, to w czym potrzebujesz pomocy.

    Usługi

    Chcesz zwiększyć sprzedaż online?

    Oceń page
    #side-panel.side-panel {width: 500px;}#side-panel.side-panel .side-panel_sidebar {padding: 70px 0px 50px 60px;background-color: #FFFFFF;}